Klubmodul henter siden
Vesterbro - Street Jazz Teen torsdag (V12) - Prøve
Tilmeldingsfrist er overskredet
PRØVETIME
Jazz udspringer af den klassiske balletteknik, der er grundlaget for Jazz´ens videreudvikling af spring, spark og drejninger.
Timen består af et opvarmningsprogram baseret teknikøvelser, styrke og smidighed. Derefter laver vi trinkombinationer hen over gulv samt indøver en koreografi.

Prøvetimen giver IKKE automatisk plads på det pågældende hold, og er derved IKKE en garanti for, at det efterfølgende vil være muligt at kunne tilmelde sig det pågældende hold.

Tilmelding til et hold er først gældende, når eleven har betalt og tilmeldt sig holdet via vores holdplan og link til online tilmeldingsystemet Klubmodul.

Det er som udgangspunkt ikke muligt, at booke prøvetime på hold med niveau II eller højere, da oprykning til højere niveau normal sker i samråd med underviseren.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
24.01.2019
24.01.2019 kl. 19.00 - 24.01.2019 kl. 19.55