Dans 4-5 år (M2) - Prøvetime
Tilmeldingsfrist er overskredet
Dans for de 4-5 årige er indlæring af basale Jazz- og Hip Hop-trin, samt rytmiske øvelser, der bliver sat sammen til små danseserier og bevægelseslege. Tidligt i sæsonen begynder indøvelsen af de danse, der optrædes med ved sommer- og juleafslutningen. Det betyder meget for børnene og de glæder sig altid, men det kan både være en spændende og skræmmende oplevelse at skulle optræde for så mange mennesker.

Af hensyn til børnenes koncentration er forældrene ikke med inde i timen.

Forældre er meget velkomne til at vente i receptionen, drikke en kop kaffe eller the i vores køkken eller nyde vores gårdhave, når vejret er til det.

Valgfrit tøj, bare noget dit barn kan bevæge sig i.
I denne aldersklasse er pigerne meget glade for tylskørter og dansedragter, men det er helt op til jer :)
Det er en god ide med gymnastiksko af en art, da gulvet er glat og senere på sæsonen godt kan være lidt koldt.

Vi glæder os til at se jer.

Det er muligt at købe én prøvetime pr. hold.

Tilmelding til et hold er først gældende, når eleven har betalt og tilmeldt sig holdet via vores holdplan og link til online tilmeldingsystemet Klubmodul.

24.01.2022
24.01.2022 kl. 16.30 - 24.01.2022 kl. 17.10
Stepz Dansestudie Østerbro
99,00 kr.